сряда, 18 август 2010 г.

Пилатес

До всички които ще четът този блог, от доста време насам събирам кураж да напиша този блог защото първо се чудех как да започна, какво да има в него и си задавах разни въпроси, но незнаех какво ще се получи, както са казали хората докато непробваш няма да разбереш какво те очаква. Тук искам да си говорим за спорт, здравословно хранене, изобщо за всичко което може да помогне на един човек да се почувства по добре в собствената си кожа.
В този натоварен и динамичен живот имаме нужда от това да си почиваме както психически така и физически. Аз се занимавах със спорт цели петнадесет годин след това работех  като иструктор, учих за треньор тренирах всеки ден, в един даден момент реших че няма да влизам в зала, беше ми писнало реших и сложих край........... Започнах да мързелувам неправех нищо с две думи..........до момента в който започна да ме боли зверски кръста неможех да ходя, от момента в които спрях да тренирам до момента в които започнаха болките бяха изминали две години тогава си дадох сметка че мускулите ми се бяха отпуснали до такава степен че нямаше какво да държи гърбът ми изправен, седях прегърбена казвах си стой с изправен гръб но не се получаваше. След години упорито и къртовско натоварване на тялото по залите и след толкова пълен покой на тялото се оказа че съм стигнала до нулата. Бях загубила всякаква форма (тренинг) и координациата ми се оказа доста западнала. Когато реших че ми стига толкова мързелуване пак се захванах със спорт, по случайност едно момче откриваше спортен център по аеробика и започнах работа като рецепционистка. Една от инструкторките преподаваше Пилатес и аз реших да започна да спортувам при нея след 3-4 дни тренировки започнаха да отминават болките в кръста след време тя ми предложи да поема час от нейните часове и аз разбирасе приех с радост. Харесва ми да преподавам Пилатес носи ми удовлетворение.

Желанието ми е тук да пишат всички които имат проблеми, каквито и да са, хубаво е да споделиш с някой искам да подканя всички майки да спортуват, дори има и Пилатес за бремени, по - възрастни, по - млади всичко е изключително лесно тренировките са по пасивни.
- Всички хора които желаят да спортуват могат да ми пишат.
- Всички които искат да попитат нещо, също да пишат. Може да говорим за
  храни, диети, упражнения за всичко.

КАКВО Е ПИЛАТЕС
 Има много информация за този вид тренировка но мога да ви информирам малко като цяло тренировката е един час започва се както обикновено със загрявка на тялото след това цялата тренировка протича като се натоварват всички части на тялото но малката подробност е че трябва да се пази баланс при изпълнението на част от упражненията и по този начин се натоварва гърба. Упражненията се изпълняват с гири, топки, на пода.
Имам желание да се занимавам с хора които желаят да спортуват да подържат форма да се възтановяват от бременност и всички които имат интерес кум спорта за удоволствие.

Хората които проявят интерес към мен и това което правя моля пишете ми на jeni.nikolova@hotmail.com

Аз съм инструктор по Пилатес в близост до Гео Милев, Редута, Слатина за живущите там залата е до парка на Редута в близост до църквата. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар